zondag 22 september 2013

Het is weer even geleden...... mijn verrassingsproject is al lang klaar en weggeven:
En ja.... het is dezelfde die ik al eerder had gemaakt, maar nu voor mijn dochter die hem heel mooi vindt, maar nu ik een kleur met veel roze er in. En ze was er blij mee.
detail van de punt



En nu...... denk ik aan het openen van een eigen winkel met hele mooie garens. Ik ben pas bij De winkel van Jeannette in Katwijk geweest, en wat heeft zij me nog enthousiaster gemaakt. Nu moet ik de mogelijkheden eens bekijken of het haalbaar is, maar ik heb er zin in! Het lijkt me heel gaaf een winkel met handwerktafel te hebben en ook via website te verkopen.... Er is een boel te doen.... en natuurlijk breien we gewoon door. Nu staat de Muness van Monique B. op de pennen met het garen Fyberspates Scrumptions in donker groen. Een super dun en zacht garen. Zó mooi..
In juli en augustus heb ik ook nog 3 kleine sjaaltjes gebreid voor onze afdelingssecretaresses in drie verschillende kantpatroontjes:


De dochter van mijn collega (toch een jonge meid van 16 of 17!) vond ze prachtig. Nu wil ze dat ik er een voor haar ga breien. In roze of paars; ik heb een hele mooie roze wol besteld en een leuk patroon met 3 verschillende motiefjes. Foto volgt als hij klaar is.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten